האתר האישי של אמיר דגן

פרק זה ממשיך את הפרק הקודם, ומרחיב את הבדיקות אל השפעת המחיר.

אם בפרק הקודם ראינו שהציפייה משפיעה על התחושות שלנו, בפרק הזה נבדק הרעיון שהמחיר עצמו גם יוצר ציפייה שכזו.

ואכן, כאשר מוצר יקר יותר, אנו מצפים שיהיה איכותי יותר, וציפייה זו גורמת לו אכן להיות איכותי יותר, או כמו שאומר דן אריאלי בספר:

משכך כאבים של 2.5 $ יעיל יותר מאשר משכך כאבים של 10 סנט (וכמובן שהוא הוכיח את זה בניסוי)

 

המסקנה שלי מהפרק הזה:

כדאי לתת למוצר מחיר קצת גבוה, כדי לתת תחושה של איכות. אפשר מהמחיר הזה לתת הנחה וכך להגדיל את כמות הרוכשים

דן אריאלי - סיכום הספר
הערות וסיכומים מספרו של דן אריאלי - לא רציונלי ולא במקרה
כביש 6
סיפור קצר על עובד אחד עם ראש גדול ולב זהב
עידוד תרבות הצריכה
מחשבות בעקבות חוברת ההטבות של ישראכרט
הודעות למייל-הוט
החיים של בארני-סרט
דעתי על הסרט החיים של בארני
נאום המלך-סרט
דעתי על הסרט נאום המלך
עת להרוג-סרט
דעתי על הסרט עת להרוג, ומחשבות שעלו בעקבות הסרט

תגובות

  1. מאת:ליאור רבוכיןבתאריך:02-07-2015

    תודה רבה על הסיכום המוצלח. נהניתי. כעת אני גם מבין יותר טוב מה הספר מציע

  2. מאת:אמיר דגןבתאריך:04-07-2015

    תודה ליאור, שמח שעזרתי

  3. מאת:ע'וזלן אלקרינאויבתאריך:28-07-2016

    תודה רבה על הסיכום .. עודדת אותי לקרוא את הספר .
    זה גרם לי לחשוב בדרכים שונות מהרגיל בעת צריכת מוצרים .

תגובה למאמר

שם מלא
דוא"ל (לא יופיע בתגובה)
תוכן התגובה
למניעת ספאם נא לפתור את התרגיל:
9 - 6 =