האתר האישי של אמיר דגן

כאשר נותנים הצעה על מוצר, הלקוח מנסה להשוות אותה אל משהו דומה.

לכן כדאי תמיד לתת עוד הצעה, דומה לה, אבל פחות טובה (הצעת פיתיון).

 

שילוב של הצעת פיתיון הכרחי במוצר חדשני לחלוטין, כדי ליצור אפשרות השוואה עבור הקונה.

הצעת הפיתיון גם עוזרת בהתגברות על מתחרה:

נניח שללקוח יש שתי חלופות A,B ואנו רוצים לכוון אותו אל A, ניתן הצעה שלישית היא הצעת הפיתיון, שתהיה דומה ל-A אבל פחות טובה )ש-(

הצעת A- תעלה משמעותית את הסיכוי שנבחר ב-A

 

הצעה למוכרים - תכננו את המוצרים שלכם, ואל תשכחו להוסיף את מוצרי הפיתיון למחירונים שלכם

דן אריאלי - סיכום הספר
הערות וסיכומים מספרו של דן אריאלי - לא רציונלי ולא במקרה
כביש 6
סיפור קצר על עובד אחד עם ראש גדול ולב זהב
עידוד תרבות הצריכה
מחשבות בעקבות חוברת ההטבות של ישראכרט
הודעות למייל-הוט
החיים של בארני-סרט
דעתי על הסרט החיים של בארני
נאום המלך-סרט
דעתי על הסרט נאום המלך
עת להרוג-סרט
דעתי על הסרט עת להרוג, ומחשבות שעלו בעקבות הסרט

תגובות

    • מאת:אריה גדג'בתאריך:28-01-2017

      לקחת את המידע הזה מהספר-רציונלי ולא במקרה, של דן אריאלי. לפחות תן קרדיט!

    • מאת:אמיר דגןבתאריך:29-01-2017

      אריה, בכותרת העמוד כתוב שזה סיכום שלי לספר של דן אריאלי. חשבתי שזה ברור, אבל אנצל את ההערה שלך כדי להדגיש שכל עמודי הפרקים כאן הם סיכומים שלי על המידע שקראתי בספר הנפלא והמומלץ של דן אריאלי

  1. מאת:אריה גדג בתאריך:09-04-2017

    אני ממש מצטער!

  2. מאת:מור מרדכי טויטובתאריך:17-05-2018

    אריה תגובתך הייתה לא רציונלית
    ולא במקרה. נסלח ונשכח

תגובה למאמר

שם מלא
דוא"ל (לא יופיע בתגובה)
תוכן התגובה
למניעת ספאם נא לפתור את התרגיל:
6 - 4 =